شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

mp3 player شوکر

*حامي*

+ آن آستين خالي كه با باد اين سوي و آن سوي مي‌شود، نشانه‌ي مردانگي است و اينكه تو به عهدي كه با ابوالفضل بسته‌اي وفاداري. چيست آن عهد؟ «مبادا امام را تنها بگذاري!»
*حامي*
جمله فوق مربوط به شهيد آويني است
جمله در وصف سردار شهيد خرازي گفته شوده است.
اين جمله از شهيد آويني در وصف شهيد خرازي هستش:)

*حامي*

+ هميشه مثل توپ باش؛ هر چه محكم تر به زمين مي خورد ، بالاتر مي رود!
چه تشبيه قشنگي..:)
پروانگي
توپ بسکتبال که پلاستيکي نيست!!
*حامي*
ممنون
پروانگي
:) :)

*حامي*

+ روان شناسان امروز مي‏گويد: «سياه به معناي «نه‏» بوده و نقطه‏ي مقابل «بله‏» يعني سفيد است‏» با اين نگاه بايد گفت: آن کس که در مقابل نامحرم سياه مي‏پوشد، در واقع مي‏خواهد به او «نه‏» بگويد و آن کسي که رنگ جذاب مي‏پوشد، در واقع خواسته يا ناخواسته خود را در معرض نگاه‏هاي هرزه و آلوده قرار مي‏دهد و وسيله‏ي آلودگي و انحراف خود و جامعه را فراهم مي‏کند .
مهربوني5
به نظر من پوشيدن لباس رنگي نشانه ي انحراف شخص نيست به شرط آنکه به گونه اي نباشد که شخص انگشت نماي خلق شده و وخلق به او به جاي يک انسان ، عروسکي بزک کرده بنگرند .
*حامي*
وبلاگ شخصي "خاطرات چادر مشکي" ، در مطلبي با عنوان "رنگ عشق به خدا" آورده است:وقتي مشکي مد باشه خوبه، وقتي رنگ مانتو شلوار باشه خوبه ، وقتي رنگ عشقه خوبه! وقتي رنگ کت و شلوار باشه با کلاسه!وقتي لباس هاي شب تو مهموني ها مشکي باشه باکلاسه! اما وقتي رنگ چادر من مشکي شد، بد شد!
*حامي*
افسردگي مي آورد! دنبال حديث و روايت مي گردند ، که رنگ مشکي مکروهه! مشکي تا جايي که براي لباس هاي شما بود خوب بود و باکلاس به ما که رسيد بد شد، من و متهم مي کنيد به افسردگي به دل مردگي و من توي زندگي دنباله لحظه اي هستم که افسردگي گرفتم به حکم شما! چرا حجاب را مساوي با افسردگي مي دانيد! دوست دارم چادر مد شود، مشکي رنگ عشق باشد، عشق به خدا بدون افسردگي!

*حامي*

+ امام خامنه اي (مد ظله العالي) : جواناني که در سراسر کشور فعاليت هاي فرهنگي را به صورت خودجوش شروع کردند با اراده خودشان و با انگيزه خودشان. کارهاي بسيار خوبي هم از آنها ناشي شده؛ اينها کار را هر چه مي توانند به صورت جدي ادامه دهند. بدانند که همين گسترش کار فرهنگي در بين جوانان مومن و انقلابي نقش بسيار زيادي را در پيشرفت کشور ايجاد کرده است.

*حامي*

+ +
+صابر
92/3/21

*حامي*

+ مولايم بغض کرده بود...

*حامي*

+ شهردار پيش نماز گفت :« از امروز بايد نمازهامون را به جماعت بخونيم.» گفتند: «نماز جماعت جا مي خواهد، ما که در ساختمان شهرداري اتاق خالي نداريم.» دفتر خودش را نشان داد و گفت : «همين جا ! » آستين هاش را بالا زد. ميز و صندلي ها را جابه جا کرد و گفت : «موکت بياوريد، از امروزاينجا هم دفتر کار منه هم نمازخانه.» از آن روز، هم شهردار بود هم امام جماعتشان. بين دو نماز هم قرآن تفسير مي کرد.
*حامي*
شهيد محمد ابراهيم احمدپور- برگرفته از کتاب سيره دريادلان 2
خدا رحمتشون کنه :(
همه 7 نظر
+صابر
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
چيزي كه من از شهرداري چي ها - تاكيد ميكنم نه همه آنها - ديدم اين بوده كه اتاق نماز خانه را براي معاونت آفرينش و اجرا خالي كردند و نماز ساعتي شد - يك ساعت برادران و يك ساعت خواهران .- اعتراض ها هم جواب نداد !

*حامي*

+ نمى دونست حرامه...... شهيد حجت الاسلام عبدالله ميثمي باز هم انگشترش را بخشيده بود. پرسيدم «اين يكى را به كى دادى؟» گفت «انگشتر طلا دستش بود. نمى دانست حرام است. از دستش درآوردم. انگشتر خودم را دستش كردم.» برگرفته از کتاب سيره دريادلان 2

*حامي*

+ نواهنگ "خاندان کرامت" سخنان استاد رفيعي درباره کرامت و بخشش حضرت امام حسن مجتبي‌عليه‌السلام و خاندان کرامت...

*حامي*

بادصبا
بدبخت آدماي كه اين جور افراد را الگو قرار ميدن
رزگل
محبت به موجودات خوبه ولي زندگي کردن با حيوانات نجس خيلي سخته...
همه 8 نظر
من در اين مورد با شما موافقم ولي کاش تصوير اين بنده خدا رو نمي زديد و آبروي اين بنده خدا رو حفظ مي کرديد
http://kavirsabz.parsiblog.com/Feeds/6426333/

*حامي*

+ زامن يادت نره! در يکي از نامه هايش نوشته بود: «علي! زامن يادت نره!» به دوستانش هم مي گفت: به فلاني بگوييد :«زامن يادش نره» يک بار ازش پرسيدم: زامن يعني چه؟ گفت:«اين کلمه را برعکس کن و بخوان ُ نمازُ نماز ضامن ماست. درسته که(ز) و (ض) با هم متفاوته ولي آن هم ابتکاريه! نمي خواست ديگران متوجه منظورش بشوند يا حرمت کسي ريخته شود. غير مستقيم به دوستانش يادآوري مي کرد موقع نماز است.
*حامي*
شهيد حسن نوروزي - برگرفته از کتاب سيره دريادلان 2

*حامي*

*حامي*
مسئولان صداو سيما خوابند يا خود را به خواب زده اند؟
سلام عليكم. متاسفانه رسانه ملي ره به نا كجا آباد ميبره :((
ميگم يه فيلم مستند از زندگي روزمره شهروندي بسازيم شايد فيلمسازان بفهمند توجامعه چه خبره ،فضاي كشورهم اسلاميه .....
mp3 player شوکر
*حامي*
رتبه 90
6 برگزیده
1037 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top