سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساعت خواب مسوولان آموزش و پرورش و حفظ کرامت شهروندی

در حالی که خانواده های دارای دانش آموز از ساعت 6 صبح فرزندان خود را برای رفتن به مدرسه آماده می کنند و در گوش به زنگ آخرین اخبار، به نظر می رسد مشکلاتی که برای این خانواده ها به دلیل دیر تعیین تکلیف شدن وضعیت مدارس پیش می آید برای مسوولان آموزش و پرورش اساسا اهمیتی ندارد. لحن اطلاعیه های دیر هنگام آموزش و پرورش به جای اینکه همراه با پوزش باشد، آمرانه و تا حدودی توهین آمیز است و این در حالی است که خانواده ها فرزندان خود را با استرس ناشی از بی خبری در شرایط نا مناسب جوی راهی مدارس می کنند.

از همه بدتر این تغییرات تدریجی در این اطلاعیه ها است. اگر مسوولان محترم تا به این حد به وضعیت شهر تهران که به معضل ترافیک خصوصا در ساعات صبحگاهی گرفتار است مسلط هستند پس باید در همان ساعات اولیه با یک اطلاعیه تکلیف مردم را روشن کنند تا آنهایی که لازم است زود تر به محل کار و تحصیل خود برسند سریع تر اقدام کنند نه اینکه شهروندان به عنوان بدهکاران دستگاههای اجرایی محسوب شده و با عشوه های اطلاع رسانی این دستگاه ها مواجه شوند.

شاید اگر جناب وزیر محترم آموزش و پرورش، خودش یا خانواده محترمشان در این بلاتکلیفی و ترافیک سنگین و آزار دهند مانده بودند و در نهایت با افتضاح اطلاع رسانی وزارتخانه عریض و طویل شان روبرو می شدند و در آخر هم لحن حق به جانب اطلاعیه ها را می شنیدند فکری جدی برای برخورد با این بی نظمی تقریبا بی سابقه در اطلاع رسانی می کردند تا بیش از این کرامت شهروندی مورد توهین برخی مسوولان که احتمالا دیر از خواب خوش بر می خیزند قرار نگیرد.


+ نوشته شـــده در شنبه 90 بهمن 1ساعــت ساعت 1:35 عصر تــوسط مرتضی صادقی | نظر بدهید