شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال

*حامي*

+ روان شناسان امروز مي‏گويد: «سياه به معناي «نه‏» بوده و نقطه‏ي مقابل «بله‏» يعني سفيد است‏» با اين نگاه بايد گفت: آن کس که در مقابل نامحرم سياه مي‏پوشد، در واقع مي‏خواهد به او «نه‏» بگويد و آن کسي که رنگ جذاب مي‏پوشد، در واقع خواسته يا ناخواسته خود را در معرض نگاه‏هاي هرزه و آلوده قرار مي‏دهد و وسيله‏ي آلودگي و انحراف خود و جامعه را فراهم مي‏کند .
مهربوني5
به نظر من پوشيدن لباس رنگي نشانه ي انحراف شخص نيست به شرط آنکه به گونه اي نباشد که شخص انگشت نماي خلق شده و وخلق به او به جاي يک انسان ، عروسکي بزک کرده بنگرند .
*حامي*
وبلاگ شخصي "خاطرات چادر مشکي" ، در مطلبي با عنوان "رنگ عشق به خدا" آورده است:وقتي مشکي مد باشه خوبه، وقتي رنگ مانتو شلوار باشه خوبه ، وقتي رنگ عشقه خوبه! وقتي رنگ کت و شلوار باشه با کلاسه!وقتي لباس هاي شب تو مهموني ها مشکي باشه باکلاسه! اما وقتي رنگ چادر من مشکي شد، بد شد!
*حامي*
افسردگي مي آورد! دنبال حديث و روايت مي گردند ، که رنگ مشکي مکروهه! مشکي تا جايي که براي لباس هاي شما بود خوب بود و باکلاس به ما که رسيد بد شد، من و متهم مي کنيد به افسردگي به دل مردگي و من توي زندگي دنباله لحظه اي هستم که افسردگي گرفتم به حکم شما! چرا حجاب را مساوي با افسردگي مي دانيد! دوست دارم چادر مد شود، مشکي رنگ عشق باشد، عشق به خدا بدون افسردگي!
mp3 player شوکر
*حامي*
رتبه 90
6 برگزیده
1037 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top